کد خبر: 174201576
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 ارديبهشت 1397
خانه » خبر گزاری ها » خبر گزاری مهر » بهبود سرانه های ورزشی بهارستان در گرو تلاش مسئولین است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: بهبود سرانه های ورزشی بهارستان در گرو تلاش مسئولین است.

به گزارش چی 24 به نقل از خبر گزاری مهر:

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمان پور بعداز ظهر دوشنبه با حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و نخبگان جوان علمی، فرهنگی و اجتماعی بهارستان طی سخنانی اظهار داشت: آماری که از ورزشکاران بهارستانی اعلام شد نشان دهنده اراده محکم جوانان و قهرمانان این منطقه است که با وجود همه کمبودها و محرومیت ها درخشیده اند هرچند که پهلوانان و قهرمانان ایران همچون تختی نشان داده اند که قهرمانی به داشتن امکانات نیست.

سلیمان پور افزود: متاسفانه بهارستان از حیث سرانه های ورزشی در شهرستان های استان تهران و در کشور به ویژه از نظر سرانه های علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح پایینی قرار دارد اما انتخاب شما ورزشکاران و نخبگان نشان داد که اراده شما بسیار مستحکم تر بوده است که هم اکنون بهارستان در جایگاه نسبتا بهتری واقع شده است.

وی گفت: امروز ملاک توسعه یافتگی یک کشور اولویت های مادی نیست بلکه منابع انسانی یک کشور قطعا از ذخایر ارزشمند محسوب می شوند که جوانان از این منابع ارزشمند می باشند.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه بهارستان  با تلاش همه مسئولین بر ریل توسعه قرار گرفته است گفت: امیدواریم در سال های اتی از مقام ارزشمندی برخوردار شود و واقعیت این است که اگر عدالت را یک بحث سیاسی و اقتصادی تلقی نکنیم و عدالت را در جهت کمال انسان به کار ببریم بهارستان نتوانسته طبق برنامه های عدالت محور متناسب با جمعیت آن گام بردارد.

وی با اشاره به سرانه های ورزشی بهارستان گفت: ورزشگاه الهیه متاسفانه از رده خارج شده و قابل استفاده نمی باشد و طی ۲ سال اخیر در گلستان سالن ورزشی هدایت سال گذشته مورد افتتاح قرار گرفته است.

سلیمان پور افزود: مجموعه استخر خلیج فارس و یا قلعه میر در شرف اتمام و بهره برداری است و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و در بحث روستای امام زاده باقر نیز زمین چمن مصنوعی استاندارد طی ماه های گذسته مورد بهره برداری قرار گرفته است و در همین اندازه نیز زمین والیبال نیز در دست احداث می باشد.

وی بیان داشت: در گلستان ورزشگاه ۳۲۰۰ نفری نیز کلنگ زنی شده است و انشااله با حضور وزیر ورزش افتتاح خواهد شد و در همدانک نیز یک سالن ورزشی افتتاح کرده ایم و خانه جوان نیز از مصوبات شورای توسعه استان بوده است و در مجموع ۴۰ درصد پروژه های عمرانی بهارستان صورت گرفته است.

فرماندار بهارستان بیان داشت: برای بهبود سرانه های ورزشی بهارستان راه طولانی در پیش داریم که باید همگی به پیش برویم و بهبود سرانه های ورزشی بهارستان در گرو تلاش مسئولین است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین